Bara en massa babbel

Tja allesammans!! Hur har ni det? ^^ Själv har jag det rätt så bra här på mitt land me min kusin som jag inte har träffat på jätte länge.
      har tagit en del bilder den här veckan men jag kan inte ladda upp dom nu för jag sitter vi min kusins dator och uppdaterar :) men ni får se dom när jag sitter vi min egen dator :)

Om nån dag sådär så ska jag bästalla bilder som jag så småning om ska sätta upp på min röda vägg me svarta ramar och i mitt svarta Fotobok som jag köpte i går för 200 kr.. Inte lite dyrt där inte :P men men de är vart pengarna är jag rätt säker på ;) Den har hela 35 blad i sej och eftersom att varje blad har en farm- och baksida så blir det 75 sidor oh varje sida får det plats för 3 bilder i vanligstorlek + text ^^ 
         Det är ungerfär vad jag kommer hålla på me nästa vecka, förutom att Johanna ska sova hos mej och jag ska kvällsbada med Emma (om det är varmt ) Så det är ju inte en tom vecka som man har att se framemot :D

Kommentarer

kommentera inlägget :

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Blogg?:

Hade du något att berätta?:

Trackback