Min natt/dag

Godmorgon alla!! Har ni sovit gott ? Det har väl inte jag om man säger så :P jag och min kusin låg i gäststugan i natt för de var typ trångt överallt ^^ Men i alla fall så somnar man ju inte på direkten när man sover i ett annat hus/rum, såå Hon och jag låg och typ prata i flera timmar om allt som kan vara lite intressant (dock även ointressanta grejjor).. och sen nar man har pratat i några timmar sådär så börjar man bli lite små trött, så vi släckte ljusen för att sova lite (med musik på, ingen djup sömn precis). Men det finns ju såna där hämska MYGGOR och FLUGOR som promt ska surra runt öronen så att man blir helt galen typ!!  Usch säger jag bara :P 
          Men sen efter ett tag så somnar man i alla fall men det gör ju inte att man blir något piggare dan efter eftersom att klockan redan hade hunnit bli så sent :P

Japp, så idag så ska jag åka tåg hem till stockhlom och kompisarna igen ^^ lite små läskigt att åka tåg själv :) men jag klarar de för jag e en "stor flicka" som "kan själv" Haha.. Vi får väl se om jag kommer hem som man ska ;P

Ha en bra dag nu, så ses vi väl senare i kväll :) 
  
       Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Cool blogg (:

2009-08-07 @ 13:27:20
URL: http://sofiatias.blogg.se/

kommentera inlägget :

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Blogg?:

Hade du något att berätta?:

Trackback