I skogen finns de små troll

Tja! Nu sitter jag är, vid min dator och lyssnar på musik ^^ egentligen så borde jag ha en kopp me te och den sista kladdkaksbiten här. men jag har onte i magen så jag kan inte äta nånting typ :( Så för att tänka på annat en min mage så så lyssnar jag på musik (som jag sa) och redigerar lite bilder och leker lite me min bloggdesign på min nya blogg som ni får veta namnet på sen när jag är nöjd me den ;) 



Var ute och fotatde me Hanna idag ^^ blev inte jätte många bra bilder eftersom att vi båda var så trötta efter hajken och dessutom så sov hon hos mej :P då lägger man sej inte så jätte tridigt precis ;P Me´n några bilder blev lite bra så ni kommer nog få se dem lite ibland så där ^^

Ha en bra kväll nu ska jag sitta och leka me min design :D 

Kommentarer

kommentera inlägget :

Vad heter du då?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

Blogg?:

Hade du något att berätta?:

Trackback